Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

Ίσως να μην είναι μόνο ο μπάτσος ο εχθρός...






Οι δρόμοι καζάνι που βράζει. το ίδιο και η blogόσφαιρα. Πηδάω από το ένα στο άλλο ποστ, προσπαθώντας να προλάβω να τα διαβάσω όλα. Αδύνατον. Κι αδύνατον να σχολιάσεις παντού.
Τσεκάρω συστηματικά τη Lucha Libre, τον Urban, την Athena, τον Αντίδραση, τον Ηνίοχο, τον Padrazo, τη Manetarius, το Yellow Kid, τον Habilis, τη Daria, τη Γαλαρία, το Jungle Report, ανακαλύπτω τον Harisheiz, την Ακανόνιστη, περνάω απ τον Inlovewithlife, τον Βιολόγο, τον Motorcycle Boy, το ελληνάκι, την Αόρατη Μελάνη, τα Ημερολόγια Ανάγνωσης, τον Κούλογλου, τον Τσιμιτάκη, διαβάζω το κείμενο της σουρρεαλιστικής ομάδας Αθήνας, το φωτογραφικό -και όχι μόνο- οδοιπορικό των arxedia-Media, συγνώμη ξεχνάω τα περισσότερα που έχω ήδη διαβάσει. Το μυαλό μου έχει γίνει χυλός από τις σκέψεις, τον θυμό και την αϋπνία.

Σήμερα, λόγω της γενικής απεργίας, στην τηλεόραση την πολιτική ανάλυση έχουν αναλάβει ο Παπανώτας, ο Αρναούτογλου και οι λοιποί των πρωινάδικων, με ολίγον από life-style και μαγειρική. Τραγικό. Μου φαίνεται αστείο, που την σοβαρότερη συζήτηση τελικά, την κάνει ο Κανάκης στο Ράδιο Αρβύλα(!). Κλείνω αηδιασμένος το κουτί. Δυστυχώς, για αδιευκρίνιστους λόγους, δεν μπορώ να ακούσω online ραδιόφωνο. Τα νεύρα μου.

Δεν είναι μόνο ο Καρατζαφέρης. Στην εκπομπή "Πρωταγωνιστές" του Θεοδωράκη, κι ο Στέφανος Μάνος παρότρυνε τον Καραμανλή στην αναστολή συνταγματικών δικαιωμάτων και προέτρεπε τον κόσμο να "κάτσει σπίτι του".

Χωρίς μεγάλη έκπληξη αλλά με μεγάλη ανησυχία, βλέπω την είδηση αυτή στο Βήμα . Ωστόσο δεν μπορώ να την επιβεβαιώσω από κανένα άλλο μέσο ώς τώρα.

Σε κάθε περίπτωση η χώρα ζεί ιστορικές στιγμές.

12 σχόλια:

  1. Trip τα πράγματα εκτραχύνονται. Δεν ξέρω τι μπορώ να πω. Μου είναι αδύνατο να το πιστέψω αλλά και από την άλλη μεριά μου φαίνεται λογικό. Είναι ίσως το μόνο όπλο που έχουν. Δε μπορώ να ησυχάσω, ούτε και να κάτσω στο σπίτι μου. Αυτό εξάλλου θέλουν όλοι αυτοί που διαδίδουν αυτές τις ειδήσεις και κυρίως η κυβέρνηση. Θέλω να δω τώρα με τι μούτρα το ΚΚΕ θα συνεχίσει να τους υπερασπίζεται...

    Είμαι σε μεγάλη ταραχή, μόλις το διάβασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aπό χτες έχουν αυξηθεί οι πιέσεις για εφαρμογή του άρθρου.

    Εκείνο που ρωτάω είναι: ποια αμυντική στάση του Καραμανλή και κουραφέξαλα μας αραδιάζουν; Για την άκρως προκλητική και επικίνδυνη στάση των μπάτσων έχουν δοθεί διαταγές άνωθεν γαμώ το μπελά μου.

    Μην πω για τη συμβολή των Χρυσαυγιτών και λοιπών αγανακτισμένων σ΄όλες τις μεγάλες πόλεις.

    Γιατί πιέζουν τόσο τα πράγματα;

    Πόσο κουφάλες είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το απόγευμα στο χώρο του Δικτύου, Τσαμαδού 13 στις 19.00 συγκέντρωση για την ανάληψη δράσης για την ενημέρωση στο διαδίκτυο από τους μπλόγκερς. Έχουν προσκληθεί πολλοί. Διαδώστε το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποντικάκι μου, αυτό που θα γράψω δεν μπορώ προς το παρόν να το τεκμηριώσω αλλά περιμένω λινκ. Μόλις μου έρθει θα το βάλω. Από έλληνα φίλο μου στο Λονδίνο έμαθα πως κατ' αρχήν η αγγλική τηλεόραση μας δείχνει όπως έδειχνε τον πόλεμο στο Ιρακ (δηλαδή όλη μέρα) και πως στο BBC μίλησε αμερικάνος που υπηρετεί στην πρεσβεία στην Αθήνα και είπε πως αυτό που θα έπρεπε να κάνει η ελληνική κυβέρνηση είναι να βγάλει οπλισμένη όλη την αστυνομία και το στρατό και να βαράνε στο ψαχνό. Πριν 5 λεπτά μου το είπε και έχω παλαβώσει. Θα προσπαθήσει να το βρει και σε ηχητικό λινκ. Ελπίζω να το στείλει γρήγορα. Εν ενεργεία υπάλληλος της πρεσβείας στην Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτή την ώρα τουλάχιστον, δείχνει να έχουν καταλαγιάσει τα πράγματα.
    Για να δούμε κι αύριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η είδηση που έβαλες λινκ, μάλλον φήμη είναι. Μάλλον την πέταξαν για να κόψουν αντιδράσεις. Το άκουσα και εγώ στο ράδιο σαν φήμη.
    Ας κάνουν το αστείο να κάνει κάτι τέτοιο και το μπάχαλο -ελπίζω ότι- θα γενικευτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά δεν το τόλμησαν, θεωρώντας βέβαια πως η κατασταση εκτονώνεται.
    Πάντως τη φημολογία προχτές, την ενίσχυσε κι άλλο μέσον αργότερα (νομίζω τα "Νέα").

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...δηλαδή η άλλη Λαμπαρακοφυλλάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αυτές τις μέρες έχουν ακουστεί πολλά και θα γραφτούν και τόσα κι άλλα τόσα.....
    οι ομορφότερες μας στιγμές είναι αυτές που τις ζούμε στο δρόμο εκεί όπου τα πράγματα δεν γίνονται έτσι όπως τους βολεύει ή όπως θέλουν να τα παρουσιάζουν
    όποια ήταν τα μέτρα ....
    η βια και η καταστολή υπήρχαν
    κάπου διάβασα πως
    ''η Ελλάδα δεν βιώνει την εξέγερση των καταραμμένων αλλά την εξέγερση των κακομαθημένων''
    ξεχνάνε όμως πως το ψέμα αυτής της κοινωνίας δεν το μασάνε εύκολα ,πως έχουν όνειρα έχουν τον αυθορμητισμό τους και αυτό δεν μπορούν να τους τα πάρουν είναι δικά τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή