Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Διακοπή για Διαφημίσεις

Το παιχνιδιάρικο μανιτάρι προωθεί σούπερ παιχνιδάκι στο Yellow Kid. Από κεί τσιμπάω κι εγώ την πρόσκληση και συμμετέχω πάραυτα. Ατέλειωτες ώρες χαράς και γέλιου στο γιουτούμπι.
Και νοσταλγίας.
Απολαύστε λοιπόν τις κάτωθι διαφημίσεις-σταθμούς στην ελληνική ( και όχι μόνο ) ΤV.
1) Για να μην τον παίρνετε από πίσω...
www.youtube.com/watch?v=siWRTHLZ4WU
2) Σκληρό παιχνίδι το ποδόσφαιρο.
www.youtube.com/watch?v=hRVLhncheOY

And last but not least
3) Άχ κουνελάκι, κουνελάκι.
www.youtube.com/watch?v=Oko6b-VGHrI

Καλή μου incontinentia, η σειρά σου....

8 σχόλια:

  1. Αποστόλης εξετελέσθη!
    Χμμμ...τώρα που το διαβάζεις αυτό είναι πρωί...καλημέρα...εγώ ακόμα προσπαθώ να ξυπνήσω μάλλον. Ή είμαι άραγε στη δουλειά κιόλας; Ή είμαι τώρα εδώ και γράφω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω που είσαι τώρα, αλλά σε λίγες μέρες ραντεβού στην πισίνα του φουσκομάγουλου φίλου μας. (ουό!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με πληροφορούν από το κοντρόλ πως δεν υπάρχει πισίνα αλλά ντοματιές και λεμονιές. Άντε θα το δεχθώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mάλιστα. Έπρεπε να το φανταστώ. Η πισίνα έγινε μποστάνι, το Ντράι θα γίνει ούζο με μεζέ, και πριν το καταλάβουμε θα παίζουμε τάβλι κάτω απ΄τη μουσμουλιά αντί να φιλοσοφούμε μετ' ευτελείας.
    ..................
    ..................
    Γαμώ θα περάσουμε αδέρφια μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή